Οι μέρες περνούν και η διατροφή συνεχίζεται. Έχουμε στόχο δεν πρέπει να τον ξεχνάμε!

Το να μαγειρεύω για τα παιδιά και κάτι πιο υγιεινό για μένα είναι κάτι που η αλήθεια είναι πως πολλές φορές με δυσκολεύει. Τώρα που ξεκινούν τα ανοιξιάτικα και πιο γευστικά λαχανικά προσπαθώ να τα συνδυάζω και να φτιάχνω με το κυρίως υλικό που μαγειρεύω για τα παιδιά, μια πιο ελαφριά και με λιγότερα λιπαρά εκδοχή για μένα. Σήμερα έφτιαξα κοτόσουπα με λαχανικά για τα παιδιά και εγώ χρησιμοποίησα το βρασμένο κοτόπουλο για τη δική μου συνταγή. Ετοίμασα μια φοβερή “αραβική πίτα με κοτόπουλο, αβοκάντο και σάλτσα γιαουρτιού αρωματισμένη με κουρκουμά”. Ένα ιδανικό γεύμα με πρωτεΐνη και χαμηλά λιπαρά ότι πρέπει πριν την νηστεία.

Για την γέμιση χρησιμοποίησα:

στήθος βιολογικού κοτόπουλου βραστό → υψηλή διατροφική αξία, μεγάλες ποσότητες πρωτείνης και μικρές ποσότητες λιπαρών

1 αβοκάντο → θεωρείται υπερτροφή, περιέχει βιταμίνες Κ,Ε,Β καθώς και υψηλά επίπεδα σε κάλιο και φυτικές ίνες

6 ντοματίνια→ πλούσια σε λυκοπένη, μια αντιοξειδωτική ουσία οφέλιμη στον ανθρώπινο οργανισμό.

λίγα φύλλα μαρoυλιού κομμένα→ πλούσιο σε βιταμίνες, φυλλικό οξύ και με την ιδιότητα να μεταβολίζει την χοληστερόλη

φυλλαράκια σέλερυ → χαμηλώνει την αρτηριακή πίεση και προάγει την υγεία των οστών

σουσάμι→ είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος

Για τη σάλτσα γιαουρτιού χρησιμοποίησα :

4 κουταλιές της σούπας γιαούρτι → πλούσιο σε ασβέστιο, αποκαθιστά την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας

μισό κουταλάκι μουστάρδα → λόγω των άφθονων  ω-3 λιπαρών οξέων που περιέχουν συμβάλλει στην ανάπτυξη και εξέλιξη του υγιούς εγκεφάλου

ελαιόλαδο → βοηθάει στην σωστή ανάπτυξη του νευρικού συστήματος

φρέσκο χυμό λεμονιού → περιέχει βιταμίνη C και κάλιο, βοηθώντας την πέψη και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας.

1 κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά → μειώνει σημαντικά τις φλεγμονές και τις βλάβες στις αρτηρίες

αλάτι,πιπέρι

1 αραβική πίτα ολικής αλέσεως → θεωρείται μια από τις πιο υγιεινές επιλογές εν σχέση με τα υπόλοιπα  ψωμιά

Πως συναρμολόγησα την πίτα:

Μάζεψα όλα τα φρέσκα υλικά και αφού τα έπλυνα και τα έκοψα,τα αλάτισα και τα επάλειψα με λίγο ελαιόλαδο για να είναι ζουμερά και νόστιμα. Έκοψα το κοτόπουλο σε μεγαλούτσικα κομμάτια και ανακάτεψα σε ένα μπολ τα υλικά για τη σάλτσα γιαουρτιού.

Έβαλα στην πίτα το μαρούλι, το κοτόπουλο και από πάνω την σαλτσούλα και όλα τα υπόλοιπα φρέσκα υλικά. Πασπάλισα με σουσάμι που το λατρεύω και το βάζω σε πολλές συνταγές, και την τύλιξα σφιχτά.

Και αν κι εσύ δυσκολεύεσαι να τυλίξεις σωστά κάθε λεπτή πίτα (tortilla,buritto) ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να αποφύγεις τις απώλειες καθώς την τρως.

Τελικά ήταν πολύ απλό έτσι;

Extra tip ↔ Αν θέλεις μπορείς την πίτα με το κοτόπουλο να την ζεστάνεις ελαφρά στο τηγάνι να γίνει πιο τραγανή και να προσθέσεις μετά όλα τα φρέσκα υλικά.

Καλή απόλαυση και μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό, να καταναλώνεις πολλά φρούτα και ωμά λαχανικά και να κάνεις το είδος της γυμναστικής που σε ευχαριστεί χωρίς υπερβολές.

Πλησιάζει ο καιρός που θα φορέσουμε σορτσάκια και φορεματάκια !

 

 

sources:

www.mednutrition.gr

http://www.mydiatrofi.gr

http://www.itrofi.gr

www.instagram.com