Μου αρέσει η γυμναστική, μου κάνει καλό και το νιώθω. Και θέλω να κάνω καλό στον εαυτό μου.

Χρειάστηκα πολύ καιρό για να το πιστέψω και να το κάνω πράξη. Αυτό το “από αύριο δίαιτα”, “από Δευτέρα γυμναστική” κράτησε πολλά χρόνια. Συνέβαλαν  και οι εγκυμοσύνες, τα βρεφάκια, το ότι δεν είχα χρόνο, δεν είχα που να αφήσω τα παιδιά, η κούραση, η δουλειά. Όμως όλα αυτά τα χρόνια “με έτρωγε” το ότι  ήθελα πολύ να καταφέρω να κρατήσω ένα πρόγραμμα γυμναστικής πάνω από 3 μήνες.

Αφού λοιπόν όλα τακτοποιήθηκαν κατά κάποιο τρόπο και η μικρή μου πήγε και εκείνη στον παιδικό σταθμό αποφάσισα ότι δεν έχω άλλες δικαιολογίες! Και να μαι τώρα για πρώτο καλοκαίρι είμαι αρκετά ευχαριστημένη με το πως θα βγω στην παραλία.

Προσπάθησα πολύ, επέβαλα στον εαυτό μου την ιδέα ότι “Το όμορφο σώμα συνδέεται με την καλή υγεία και αν δεν προσπαθήσω εγώ για τον καλύτερο εαυτό μου, κανένας εξωτερικός παράγοντας  δεν θα με σώσει.”

Στην προσπάθεια μου αυτή με βοήθησαν κάποια πράγματα και αυτά θέλω να μοιραστώ. Κάποιες σκέψεις αλλά και κάποιες καθημερινές συνήθειες που με έσπρωχναν να συνεχίσω να θέλω να πετύχω τον στόχο μου.

147422587772645607_4A0uYMRQ_c

Τι με βοήθησε να αρχίσω την προσπάθειά μου για εντατική γυμναστική

›Το πρώτο και σημαντικότερο είναι το να θέλεις πραγματικά να προσπαθήσεις. Να σε σπρώχνει το μυαλό. Να έχεις πια μπουχτίσει από τις αναβολές. Διάλεξε μια ήρεμη περίοδο που όλα κατά κάποιο τρόπο είναι τακτοποιημένα, αποφάσισε ότι μπορείς και ξεκίνα.

›Κόλλα στο δωμάτιο σου μια εικόνα που σε εμπνέει. Ή στο ψυγείο ή  βάλτο σαν wallpaper στο κινητό σου. Το ιδανικό σώμα για σένα, μια γυναίκα που θαυμάζεις  ή μια παλιά σου φωτογραφία που τότε αγαπούσες πιο πολύ το σώμα σου. Όσο πιο πολύ τη βλέπεις τόσο πιο συχνά θα θυμάσαι την υπόσχεση που έχεις δώσει στον εαυτό σου να προσπαθήσεις.

c9ccea4e78e479a1198c718f7b6d7c9f

›Γράψου σε έναν χώρο γυμναστικής που σου αρέσει. Για αρχή κάνε κάτι που πραγματικά σε ευχαριστεί. Αν για παράδειγμα βαριέσαι τα γυμναστήρια και προτιμάς το pole dancing ή aqua aerobic κάνε ένα δοκιμαστικό μάθημα εκεί. Αυτό θα σε κάνει να μην βαρεθείς γρήγορα και καθώς περνάς ωραία, θα γυμνάζεσαι μαζί.

›Βάζε μικρούς στόχους. Για αρχή βάλε στόχο να γυμνάζεσαι 1 φορά την εβδομάδα. Η επίτευξη του στόχου όσο μικρός και αν είναι, φέρνει μεγάλη ικανοποίηση. Σιγά σιγά βάζε όλο και πιο μεγάλους στόχους, ώσπου να φτάσεις στον επιθυμητό στόχο. Αργά και σταθερά αν προχωράς,  βοηθάς και οποιαδήποτε καινούργια δραστηριότητα να γίνεται με τον καιρό συνήθεια.

bad281b7-1268-4b8d-a986-e9e54f39af78

›Ασκήσου με παρέα ή ασκήσου σε ομάδα. Η ενέργεια της ομάδας μπορεί να σε παρασύρει μια στιγμή που είσαι έτοιμη να τα παρατήσεις. Όπως και η προτροπή ενός φίλου μπορεί να σε βγάλει από το σπίτι για να αθληθείς, εκεί που αν ήσουν μόνη μπορεί να μην το έκανες.

›Πιες πολύ νερό.  Μειώνει την αίσθηση της πείνας και ενυδατώνει τον οργανισμό σου από μέσα. Αν θέλεις κάτι διαφορετικό δοκίμασε το αγαπημένο μας νερό με λεμόνι και ginger ,κρύο πράσινο τσάι ή νερό αρωματισμένο με κόκκινα φρούτα.

›Να έχεις πάντα στο μυαλό σου γιατί ξεκίνησες τη γυμναστική και την υγιεινή ζωή. Μην ξεχάσεις ποτέ την στενοχώρια και την απογοήτευση που νιώθεις κάθε φορά που δεν κατάφερες να μπεις στο παλιό σου jean ή  την εποχή που ετοιμάζεσαι να φορέσεις ξανά το μαγιό σου.

›Το μεγάλο καλό με την γυμναστική σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή είναι ότι τα αποτελέσματα δείχνουν σύντομα. Και δεν συγκρίνεται με τίποτα αυτή η αίσθηση. Έχεις καταφέρει κάτι σημαντικό και οι κόποι σου δεν πάνε χαμένοι. Πίστεψε σε αυτό και επιβράβευσε τον εαυτό σου. Είναι ο πιο ισχυρός λόγος να σε κάνει να συνεχίσεις να προσπαθείς!

5e4a59f5074959bfaa98ff8807909f59

›Κάνε κάτι επιτέλους μόνο για σένα. Όλη μέρα τρέχεις για τα παιδιά, το σπίτι, την δουλειά, σε υποχρεώσεις. Βρες λίγο χρόνο για σένα, αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου. Το αξίζεις! Και αν νομίζεις ότι δεν έχεις αυτόν τον χρόνο, για ξανακοίτα λίγο την ατζέντα σου και δημιούργησε τον.

›Γίνε ελκυστική. Πάνω απ’όλα στα δικά σου μάτια και αυτό θα σου δώσει αυτοπεποίθηση. Αλλά γιατί όχι και στα μάτια του συντρόφου σου και των παιδιών σου. Ακόμη και το “Τι όμορφη που είσαι σήμερα, μαμά!” δίνει μεγάλη ώθηση να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι.

bf062acbf1fa7a4ddbf838ddac195f09

›Διάβασε ιστορίες από άλλες γυναίκες που τα κατάφεραν και εμπνεύσου. Αφού τα κατάφεραν εκείνες γιατί όχι και εσύ;

›Τέλος, επιβράβευσε τον εαυτό σου. Περιποιήσου το δέρμα σου, αγόρασε καινούργια πολύχρωμα ρούχα, φάε μια γρανίτα, ψάξε και μαγείρεψε ένα snack χωρίς γλουτένη και φατο χωρίς τύψεις. Κάλεσε την παρέα σου σε ένα ελαφρύ και γευστικό δείπνο, κοιμήσου λίγο πιο πολύ και ευχαριστήσου την κάθε μέρα της ζωής. Όλα αυτά θα σε γεμίσουν θετική ενέργεια και θα είσαι κάθε μέρα πιο αισιόδοξη και πιο κοντά στον στόχο σου!

 

 

picture sources:

www.pinterest.com

www.unsplash.com