Το σώμα χρειάζεται τη γυμναστική, το ξέρουμε καλά. Για να είμαστε υγιείς, δυνατές, σε φόρμα, σε ισορροπία και κυρίως να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας. Αν είσαι στην αρχή και ψάχνεις τη δύναμη που θα σε παρασύρει να ξεκινήσεις τη γυμναστική ρίξε μια ματιά στα tips που μου έδωσαν κίνητρο να βάλω τη γυμναστική στη ζωή μου.

Αν διαλέγεις να γυμνάζεσαι από το σπίτι, δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο ή θέλεις να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο προτείνουμε μερικά από τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα γυμναστικής που υπάρχουν στο αγαπημένο μας YouΤube. Τα δοκιμάσαμε και τα ξεχωρίσαμε για διαφορετικούς λόγους το καθένα και σας τα παρουσιάζουμε.

Τι λες; Πάμε να γυμναστούμε;

7 minute workout,2013 ,9:04 λεπτά

Tι είναι; Ένα σύντομο πρόγραμμα γυμναστικής με 12 βασικές ασκήσεις που χρησιμοποιείς μόνο το βάρος του σώματος.

Τι χρειάζεσαι; Λίγο χώρο, έναν τοίχο και μια καρέκλα.

Πως μας φάνηκε; Γρήγορο, εύκολο, κατανοητό, μεσαίας έντασης δυναμικό. Ανάμεσα από τις ασκήσεις τα 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα είναι αρκετά για να βρεις τη θέση σου και να πάρεις μια ανάσα. Ιδανικά κάνε αυτή τη σειρά ασκήσεων 3 φορές. Ίσως σου φανεί λίγο βαρετό, αλλά μπορείς να ξεκινήσεις με αυτό αν έχεις καιρό να γυμναστείς και να προχωρήσεις σιγά σιγά σε κάτι πιο απαιτητικό.

Ballet Beautifull, 2013, 14:17 λεπτά

Τι είναι; Ένα σύντομο και δυναμικό πρόγραμμα ασκήσεων που σκοπό του έχει την ενεργοποίηση και τόνωση των μυών του κορμού, καύση λίπους και ενδυνάμωση του σώματος οδηγούμενη από την μπαλαρίνα Mary Helen Bowers.

Τι χρειάζεσαι; Ένα στρωματάκι και όρεξη για γρήγορη, αλλά αποτελεσματική δουλειά.

Πως μας φάνηκε; Ότι χρειαζόμαστε για τις μέρες που δεν έχουμε πολύ χρόνο να αφιερώσουμε για γυμναστική ή ακόμη και όσο είμαστε σε διακοπές. Ένα πρόγραμμα που δοκιμάζοντάς το συμφωνήσαμε ότι όσο σύντομο είναι, τόση δύναμη και αντοχή χρειάζεται! Η φωνή της Mary Helen είναι γλυκιά, ήρεμη και σε καθοδηγεί σωστά. Επισημαίνει τα σημεία που χρειάζεται να δείξεις προσοχή και επίσης δείχνει παραλλαγές για αρχάριους και προχωρημένους. Μια συμβουλή: μην ξεχάσεις να αναπνέεις επειδή εκείνη δεν δείχνει να κουράζεται και σε παρασέρνει. Είναι δυνατή ρουτίνα, παρ΄όλες τις τόσο μικρές και φαινομενικά αθώες κινήσεις. Στο τέλος την προπόνησης ένιωσα δυνατή και ικανοποιημένη που τα κατάφερα οπότε ναι… θα συνεχίσω να το επιλέγω!

Τifannie Rothe: Mountain Climber, 2011, 11:12 λεπτά

Τι είναι; Mια 10λεπτη δυναμική ρουτίνα γυμναστικής που σε κάνει να ανεβάζεις παλμούς, να ιδρώνεις και να χάνεις πόντους. Με την καθοδήγηση της fitness guru Tifanie Rothe και την αίσθηση ότι γυμνάζεσαι κάνοντας ασκήσεις στο βουνό θα σε κάνει να ανυπομονείς τη στιγμή που θα πατήσεις Play.

Τι χρειάζεσαι; Λίγο χώρο και 2 μικρά βαράκια ή 2 μπουκαλάκια νερό.

Πως μας φάνηκε; Σύντομο, διασκεδαστικό και πολύ δραστικό. Ιδανικό για όσες θέλουν ένα σφηνάκι ενδυνάμωσης. Οι συνδυαστικές ασκήσεις μπορεί να είναι λίγο πιο δύσκολες αλλά φέρνουν γρήγορα αποτελέσματα! “That’s it mountain climbers, almost there” Με έκανε να πιστεύω ότι  γυμνάζομαι στο βουνό. Ίδρωσα και ένιωσα να δυναμώνω ολόκληρο τον κορμό, να τονώνεται ο ποπός, να μαζεύεται η μέση. Χρειάζεσαι κάτι ακόμη για να ξεκινήσεις;

Υοga ασκήσεις για κοιλιακούς, πλάτη, χέρια και στήθος, 2014, 19:12 λεπτά

Tι είναι; Ένα 20λεπτο πρόγραμμα καθοδηγούμενο από την Ιουλίκα από το myfitcompass.gr.  Εύκολα κατανοητές και εφαρμόσιμες ασκήσεις που βασίζονται στη yoga και προσφέρουν ενδυνάμωση και αρμονία στο σώμα. Ιδανικό πρόγραμμα για αρχάριους αλλά και για όσες θέλουν να ξεκινήσουν τη Yoga αλλά δεν ξέρουν τι να περιμένουν από το πρώτο μάθημα.

Tι χρειάζεσαι; Ένα στρωματάκι και συγκέντρωση.

Πως μας φάνηκε; Το video έχει πολύ ωραία μουσική και η Ιούλικα που καθοδηγεί το πρόγραμμα είναι πολύ περιγραφική και τονίζει τα σημεία που πρέπει να δείξεις προσοχή. Οι συμβουλές της είναι εύκολες και κατατοπιστικές, με μικρές αλλαγές για τους αρχάριους. Μου έλειψε η έμφαση στην αναπνοή, κάτι που θεωρώ απαραίτητο στην Yoga αλλά δεν σταματώ να το θεωρώ ένα καλό πρόγραμμα εκγύμνασης.

Βelly Dance -Workout (Beginner), 2017, 10:12 λεπτά

Τι είναι; Μια 10λεπτη, αερόβια ρουτίνα γυμναστικής που σε γυμνάζει και σε μαθαίνει τις βασικές κινήσεις χορού της κοιλιάς φτιάχνοντας μια μικρή χορογραφία.

Τι χρειάζεσαι; Όρεξη για χορό.

Πως μας φάνηκε; Μια υπέροχη ευκαιρία να νιώσουμε από πιο κοντά τι σημαίνει χορός της κοιλιάς. Πολύ διασκεδαστικό και κατατοπιστικό. Η Leilah Isaac που το καθοδηγεί σε κάνει να νιώθεις άνετα και να διώχνεις μακρυά κάθε ντροπή, με το όμορφο χαμόγελό της και τις ενθαρρυντικές τις συμβουλές. Αν δεν είσαι του αθλήματος, μπορεί κάποιες στιγμές να νιώσεις σαν “κομπρεσέρ”, αλλά σημασία έχει ότι είναι κινήσεις που συνηθίζονται και δείχνουν πιο αρμονικές με τον χρόνο. Πάνω απ’ όλα ενδυναμώνουν όλοι οι κοιλιακοί μύες αλλά και αυτοί των ποδιών και των χεριών. Ολοκληρώνοντας το δεκάλεπτο έχεις μάθει μια μικρή και όμορφη χορογραφία που με τον καιρό σίγουρα θα δείχνει ομορφότερη.

Γράψε μας πως σου φάνηκαν οι ρουτίνες που προτείναμε, τι σου ταίριαξε πιο πολύ και τι πρόγραμμα γυμναστικής προτιμάς εσύ για να κρατιέσαι σε φόρμα.

Καλή προπόνηση!

 

photo by: Sawyer Bengtson